Press "Enter" to skip to content

Eski modlar 1.31 sürümünde nasıl kullanılır?

trzpro 13

SCS Software, ETS 2 için kodlarını 1.31 sürümü ile değiştirdi. Artık aksları eski sistemde kullanımını engelledi ve galeri kodlarını baştan sona güncelledi.

Hâl böyle olunca eski sürümlerde çalışan modlar artık çalışmamaya başladı. Bende çok istenildiği için artık tüm modları 1.31 sürümüne güncelledim. İstediğiniz modun konusunun içerisinde 1.31 sürümü için bir fix bulunmakta. Bu fix 1.31 ve üst sürümler için modların çalışmasını sağlıyor.

Modlarda 1.30.x için yazdığına bakmayın.  O modlar 1.25 ve 1.30 arasında çalışır. 1.31 fixini indirip önceliğini 1. sıraya alırsanız 1.31 sürümündede çalışır. Dilerseniz nasıl olacağını göstereyim.

 

 

  • Mod yöneticisine giriyoruz.

     

     

  • Fix dosyamızı etkinleştirip önceliği yükselt tuşuna modumuz en üste çıkana kadar basıyoruz.

     

 

  • En üste çıktığı zaman işlemimiz tamamlanmıştır.

     

Videolu Anlatım:

 

 

Artık modları 1.31 ve daha üst sürümlerde oynayabilirsiniz.

  1. Alperen biçkin Alperen biçkin

    abi ben yaptım olmadı nolur yardım et

  2. Cengiz Cengiz

    Kardeşim İveco Daily modunun fixini verir misin? Normal oyundan atıyor!

    • SCS SOFTWARE ADMİNİ SCS SOFTWARE ADMİNİ

      Kardeş o senin bilgisayarına göre ağır bir mod olabilir. çünkü bazı modlarda benide oyundan atıyor. Muhtemelen pc modları kaldırmıyor

      • Muhammet Muhammet

        16 gb ram 4 gb ekran kartı 3.60 ghz passat orteonu kaldırmıyor sebebi bumu şimdi ?

  3. mardnlijojuk mardnlijojuk

    1,28 doblo modu var benim sürümüm 1,31 oyuna alıyor ama araba çıkmıyor yardımcı olun lütfen

  4. Mert Mert

    Abi Megane 4 çalışmadı. Neden acaba?

  5. abi nereden iniyo fix ben hiç bişey anlamadım

  6. Necati Necati

    EMİR BARDAKÇI DİYE YAZILIR ADAM DİYE OKUNUR ! Çokda Güzel Çalışıyor çok teşşekürler. Vito Ve ya Transporter Yapmayı düşünüyormusun Birazda Uber 🙂

  7. SADIK SADIK

    ADMİN İNDİRME BUTONU NERDE NASIL İNDİRCEZ ANLAMADIM

  8. bedirhan özmen bedirhan özmen

    abi kusurabakma ama alfa romeo calismiyo sadece bu calismiyo gerisi calisiyo

  9. Emir Furkan Ulu Emir Furkan Ulu

    hocam megane 2 yükledim fix dosyası astraj.scs diye geçiyor yükledim hiç bir galeriye bakamıyorum yardım pls

  10. caner caner

    Merhaba abi. Benim sorunum farklı. Azcık farklı. Araba galeride çıkıyor . Sorunum ise şu ki, aynı anda iki araba modu galeride çıkmıyor. Eskiden çıkıyordu. Bilgisayara format attım oyun dosyaları flash da idi. Kurdum böyle bir sorunla karşılaştım. Mesela atıyorum, BMW M5 bir de BMW Sedan ama ikinci araç görüntülenmiyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir