Press "Enter" to skip to content

ETS 2 Honda S2000 V1R10 – (1.35)

trzpro 30

S2000 modu güncellendi.

Aracın özellikleri:

  • 2 farklı direksiyon
  • 1 Spoiler
  • 2 Tampon
  • 4 Jant
  • Ses
  • Gerçek gösterge (çalışıyor)
  • 4 farklı teyp
  • Kabin DLC
  • Işıklandırmalar
  • İçeriye AO
  • Tuş ışıkları
  • 4 farklı tavan
  • Aynalar çalışıyor
  • ve bir kaç şey daha

 

Uyarılar:

  • 1.35.x sürümlerinde denendi.
  • Iveco galerisinden alabilirsiniz.
  • Editlemek ve scs kırmak kesinlikle yasaktır!

 

Yapımcılar:

AO : Berkay Pekesen
Models : Emircan Döndü / Yelkant Modacı / Fuat Aydoğdi
Convert / Anim : trzpro (Emir Bardakçı)

 

 

Fotoğraflar:

Previous Image
Next Image

info heading

info content

 

Video:

 

  1. Alper BİÇKİN Alper BİÇKİN

    abi ben modu yukledim aktif yaptım ama galeride bulamiyorum nolur bunu çöz(sürümün 1.31)

    • Bekir Bekir

      Kardeşim mod 1.30 sürümü için geçerli

    • DoĞuK4N DoĞuK4N

      sa instagrama bakarmısın

  2. Abi Ben Aktif Ettimde 1.31’de Gözükmüyor Galerilerde Yardımcı Olurmusun.

  3. burak burak

    1.32.2.2s var ben de modu bulamıyorum tüm galarilere baktım

    • enes enes

      abi dacıa duster istiyoruz

    • enes enes

      abi dacıa duster 2015 istiyoruz

  4. Alperen biçkin Alperen biçkin

    abi v2 ne zaman gelir hani onda galeride gözüküyor ya

  5. Burak Bal Burak Bal

    İNDİRİYORUM GALERİYE GİRİNCE DURDULURDU DİYOR

  6. hondacı hondacı

    abi 1.31.x fix bölümünden indirdim nasıl yapmam gerekiyor

  7. Can Can

    Ağa bide 1.31 için yaparmısın aynısını pleas galerilerde gözükmüyor şuan 1.31 lerde lütfeen

  8. BURAK BURAK

    1.31 GALERİYE TIKLAYINCA DURDRULDU DİYOR BENDEDE KARSAN JESTDEDE ÖYLE OLUYOR AMA DİĞER YAMALARDA AÇILIYPOR

  9. Eray Yıldız Eray Yıldız

    Moda 1.32 fix i yaparmısın

  10. Emre Alman Emre Alman

    1.33 de kullanıorum çok ii emir abii

    • roronoa zoro roronoa zoro

      selamün aleyküm kardeşim.ben yükledim kurdumda ama galeride gözükmüyor,iveco galerisinde de yok,acaba kamyon sahibimi olmam gerekiyor(hiç kamyonum yok ).beni bilgilendirebilir misin?

  11. Emir Emir

    Rar şifresi istiyor her bir dosyada lütfen bir allahın kulu şu rar şifresini iletebilir mi ?

  12. roronoa zoro roronoa zoro

    selamün aleyküm .ben yükledim kurdumda ama galeride gözükmüyor,iveco galerisinde de yok,acaba kamyon sahibimi olmam gerekiyor(hiç kamyonum yok ).beni bilgilendirebilir misin?

  13. hondajı jojuk hondajı jojuk

    gardaş 1.33.x sürümündeyim galeride gözükmüyor haberin ola

  14. Umut Özdemir Umut Özdemir

    1.33 İndirdim Kurdum Aktif Ettim İVECO Galerisinde çıkmıyor

  15. abi yaptığın ayıp ama modun başında 1.33 yazıyor ben giriyorum hiçbir iveco galerisinde yo madem 1.30 da çalışıyor başada 1.30 yaz

    NOT. gençler 1.33 de çalışmıyor

  16. Emirhan DİNÇER Emirhan DİNÇER

    ya reis steam da oynuyom 1.33 yaptım denedim olmadı indirirken mi hata oldu dite 3-4 defa indirdim tüm galerilere baktım 1 günüm boşa gitti lütfen fix flan olsun yap olmuyo ya da bir video yap modu gördüm cidden beğendim allah rızası için ya

  17. furkan furkan

    1.34 sürümünde çalışırmı?

  18. emre emre

    abi dacıa duster 2015 yaparmısın

  19. ali cetinkaya ali cetinkaya

    1 tane de otobüs yapar mısın

  20. Arda Arda

    Kurulum Nasıl Yapılıyor ?

  21. Mehmet Ünaldı Mehmet Ünaldı

    kolay gelsin bende bazı modlarda siyah siyah oluyo arabanın içi dışı gösterge siyah sadece ibre beyaz iç felan çok karanlık oluyo bendemi bi sıkıntı var cevaplarsanız çok teşekkür ediyorum 🙂

  22. reis de tanırlar reis de tanırlar

    plaka dds nasıl kullanılıyor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir