Press "Enter" to skip to content

ETS 2 / ATS – BMW M5 Touring (1.35)

trzpro 13

ETS 2 / ATS için BMW M5 Touring modu güncellendi!

 

 
Değişiklikler

  • 1.35 için uyarlandı.
  • Kaplama hataları düzeltildi.
  • ATS için uyarlandı.

Yapımcı:

  • trzpro
  • Klolo901
  • GRMModding

Uyumlu sürüm:

  • 1.35

Düzenleme yapmak yasaktır.

Fotoğraflar:

Previous Image
Next Image

info heading

info content

İndirme bağlantısı:

  1. mashtika mashtika

    mod çok güzel detaylı olmuşta 180 e filan çıkınca sürekli arkası kalkıyor arabanın takla atıyor bunu fixleseniz iyi olur

  2. beko beko

    honda civic 2017 modu yaparmısın

  3. öyle öyle

    honda civic 2018 ve skoda kodiaq yapar mısın?

  4. beko beko

    passat modunu fixlermisin ışıkları felan bi değişik bide böylehigline comfortline felan şaside ayarlayabilsek çok daha iyi olur

  5. Fırat Fırat

    Lütfen Bmw 760 modunuda Güncelleyin
    Siz Çok Iyisiniz

  6. Berko52 Berko52

    Bu Mod Çok Güzel Interior Yapılırsa Müthiş Olur Gerçekten , İnşallah Interior en kısa sürede yapilir .

  7. Kaan Kaan

    BMW 760 Modunu FİX lemeni İstiyoruz
    Emir Bey Lütfen

  8. Mehmet Mehmet

    burak tuna’nın m5 f10 modunuda Güncellersen Çok Güzel Olur , Ve bu M5 touring’e interior yaparsan dahada Güzel

  9. trzpro senden bir mod isteyeceğim yaparsan sevinirim yapmazsan da canın sağolsun reis . İstediğim mod ise hyundai accent yumurta kasalar oluyo ya onlar yaparsan çok sevincen nooolur yap yani yalvarıyom reis

  10. alp evet hyundai yumurta kasa bu oyunda olması gerekiyo trz kardeş yap lütfen kırma bizi hadi lütfen

  11. mk mk

    renault master 2017 yapın

  12. Squeakers Squeakers

    this mod is broken and car does not steer alccerate or get into gear

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir